Sanwil
Sanwil
|
|
Punkty: | 1.057 |
Ranking: | 4442 |
Plemię: |
CYRK
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
594|580 |
1.057 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 102 z plemieniem Złodzieje Marzeń..
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 9 z plemieniem Nowa Jedyna Horda Ludzi Przemocy.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 144 z plemieniem MotoMyszy + Fanatycy + Leszcze.
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Drewno - Poziom 1)
Zrabuj łącznie 500 surowców.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Architekt (Drewno - Poziom 1)
Zbuduj lub rozbuduj 10 budynków!
Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 3 unikalne manuskrypty.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz rekrutacji (Drewno - Poziom 1)
Zrekrutuj łącznie 20 jednostek!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Morza Fortuny: Odkrywca (Brąz - Poziom 2)
Odkrycie 20 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 1 wyspę.
Odznaczenia na innych światach
|
|