Mapa Ranking

NIKER

NIKER
Punkty:32.108
Ranking:1006
Pokonani przeciwnicy: 388.647 (623.)
Plemię: GOAT*


Wioski (9) Współrzędne P.
Wesoła Wioska 01
464|525 1.732
Wesoła Wioska 02
470|518 1.920
Wesoła Wioska 03
468|520 2.210
Wesoła Wioska 04
465|521 5.525
Wesoła Wioska 05
464|520 8.640
Wesoła Wioska 06
465|520 1.713
Wesoła Wioska 07
468|518 5.390
Wesoła Wioska 08
462|516 3.549
Wesoła Wioska 09
467|520 1.429
Profil
Obraz
Tekst osobisty
flag-pl
•••••••••••••••
crossed_swords GOAT* crossed_swords
•••••••••••••••

𝕃𝕌𝔹𝕀𝕄𝕐 R𝕆𝔹𝕀Ć N𝕀𝔼𝕊P𝕆𝔻Z𝕀𝔸N𝕂𝕀 hocho

POKONANI:
1.
2.

Świat 215 Ustawienia
Prędkość gry 1.25
Prędkość jednostek 0.8
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 80% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 20% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach i czasie
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Aktywne
Wieża strażnicza Aktywne
System zadań Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1500 punktów)
Osady koczownicze Osady koczownicze aktywne
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 8:00, +200% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Aktywne
Zbieractwo Aktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne
Relikty Nieaktywne
Jednostki
Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne
Szlachcic
Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.25
Konfiguracja
Limit członków plemienia 70
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie dotarcia wojsk.
Modyfikacja czasu dotarcia komendy Czas oczekiwania na rozkazy waha się od -25 do +25 milisekund.
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela niemożliwe
Warunki zwycięstwa Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 80% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 30.04.25 12:00

Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.


Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)

Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.


Przywódca (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Brąz - Poziom 2)

Zrabuj łącznie 10.000 surowców.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)

Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)

Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)

Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.


Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)

Zawrzyj 100 przyjaźni.


Filantrop (Srebro - Poziom 3)

Podaruj subskrypcję Premium 15 różnym graczom.


Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)

Wymień towary na rynku 500 razy.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Kompania braci (Drewno - Poziom 1)

Posiadaj 2 rycerzy.


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)

Graj w Plemiona przez 15 lat.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Złoto - Poziom 4)

Odkryj 4 różne wyspy.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 207

Świat 197

Świat 198

Świat 179

Świat 161

Świat 159

Świat 195

Świat 196

Świat 199

Świat 200

Świat 201

Świat 202

Świat 203

Świat 204

Świat 205

Świat 208

Świat 210

Świat 211

Świat 212

Świat 213

Special 28

Special 29

Arkadia 10

Arkadia 11

Arkadia 7

Świat 162

Świat 163

Świat 209

Świat 77

Arkadia 12

Świat 164

Świat 176

Świat 206

Świat 214

Świat 216

Świat 52

Świat 190

Świat 55