Ndizi
Ndizi
|
|
| Punkty: | 183.775 |
| Ranking: | 167 |
| Pokonani przeciwnicy: |
1.103.303 (392.)
|
| Plemię: |
D!
|
| Wioski (32) |
Współrzędne |
P. |
|
|
363|647 |
9.253 |
|
|
366|646 |
9.297 |
|
|
362|645 |
9.558 |
|
|
361|644 |
9.247 |
|
|
359|640 |
9.314 |
|
|
358|650 |
9.614 |
|
|
366|639 |
9.253 |
|
|
365|643 |
9.567 |
|
|
361|646 |
9.245 |
|
|
362|646 |
9.082 |
|
|
361|638 |
9.572 |
|
|
364|638 |
9.274 |
|
|
363|638 |
8.399 |
|
|
366|641 |
9.815 |
|
|
370|645 |
10.146 |
|
|
370|649 |
10.146 |
|
|
332|664 |
5.274 |
|
|
333|666 |
5.240 |
|
|
330|664 |
2.822 |
|
|
331|664 |
2.283 |
|
|
333|665 |
2.499 |
|
|
326|667 |
55 |
|
|
358|651 |
2.813 |
|
|
359|652 |
1.871 |
|
|
360|652 |
1.622 |
|
|
331|660 |
2.742 |
|
|
332|661 |
2.014 |
|
|
374|711 |
829 |
|
|
376|707 |
1.699 |
|
|
337|675 |
288 |
|
|
340|674 |
346 |
|
|
324|663 |
596 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 76 z plemieniem Incydent Pluszowych Niedźwiadków.
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)
Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Pogromca zwiadowców (Drewno - Poziom 1)
Odeprzyj 25 ataków zwiadowców.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Srebro - Poziom 3)
Jako mentor wytrenuj 5 uczniów.
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Zbieracz (Srebro - Poziom 3)
Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 13)
Graj w Plemiona przez 13 lat.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 30 unikalnych przepisów.
Morza Fortuny: Odkrywca (Srebro - Poziom 3)
Odkrycie 30 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 1 wyspę.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|