| 
    
     Onemir
    
    
	
		| 
				
					|  Onemir   |  | Punkty: | 0 |  | Ranking: | 1580 |  
                        | Pokonani przeciwnicy: | 913.062 (589.) |  | Plemię: | WHL! |  
 
 
				
					
                        | Wioski (0) | Współrzędne | P. |  | 
		Odznaczenia zwycięzcy 
							
					
					
						Zwycięskie plemię
						Zwycięstwo na Świat 193 z plemieniem Walhalla + Nietykalni. 
					
					
						Zwycięskie plemię
						Zwycięstwo na Świat 207 z plemieniem Walhalla + MadNeSs. 
	Odznaczenia bojowe 
				
		
			
			
				Przywódca (Brąz - Poziom 2)
                					Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek. 
 
			
			
				Rabuś (Brąz - Poziom 2)
                					Zrabuj łącznie 10.000 surowców. 
 
			
			
				Samobój (Brąz - Poziom 2)
                					Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek. 
 
			
			
				Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
                					Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy. 
 
			
			
				Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
                					Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych. 
 
			
			
				Podbój (Drewno - Poziom 1)
                					Podbij łącznie 5 wiosek. 
 
			
			
				Podbój samego siebie
                					Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem. 
 
			
			
				Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
                					Pokonaj szlachcica w bitwie. 
 
			
			
				Pogromca zwiadowców (Drewno - Poziom 1)
                					Odeprzyj 25 ataków zwiadowców. 
 
			
			
				Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
                					Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii. 
 
			
			
				Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
                					Podbij 5 zarezerwowanych wiosek. 
 
			
			
				Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
                					Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek. 
 
	Odznaczenia społeczne 
				
		
			
			
				Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
                					Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni. 
 
			
			
				Mentor (Drewno - Poziom 1)
                					Jako mentor wytrenuj 1 ucznia. 
 
			
			
				Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
                					Zawrzyj 5 przyjaźni. 
 
	Odznaczenia rozwoju 
				
		
			
			
				Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
                					Znajdź 9 unikalnych manuskryptów. 
 
			
			
				Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
                					Rozwiń swego rycerza do poziomu 20. 
 
			
			
				Architekt (Brąz - Poziom 2)
                					Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków! 
 
			
			
				Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
                					Wymień towary na rynku 100 razy. 
 
			
			
				Król punktów (Brąz - Poziom 2)
                					Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów. 
 
			
			
				Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
                					Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek! 
 
			
			
				Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
                					Posiadaj 2 rycerzy. 
 
			
			
				Krezus (Drewno - Poziom 1)
                					Wybij 50 złotych monet. 
 
			
			
				Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
                					Wykonaj 40 zadań! 
 
			
			
				Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
                					Dostań się do czołowej 1.000 świata. 
 
			
			
				Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
                					Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy! 
 
			
			
				Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
                					Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15. 
 
			
			
				Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
                					Dostań się do czołowej 100 kontynentu! 
 
	Odznaczenia inne 
				
		
			
			
				Lata gry (Złoto - Poziom 13)
                					Graj w Plemiona przez 13 lat. 
 
			
			
				Oblężenie zamku: Na linii frontu!
                					Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia. 
 
			
			
				Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
                					Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia. 
 
			
			
				Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
                					Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia. 
 
			
			
				Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
                					Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu. 
 
			
			
				Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
                					Weź udział w zniszczeniu 6 zamków. 
 
			
			
				Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
                					Zakręć kołem 5 razy. 
 
			
			
				Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
                					Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku. 
 
	Odznaczenia na innych światach |  |